piątek, 2 stycznia 2015

Zdjęciowo.

Nowy rok rozpocznę wpisem zdjęciowym.
W grudniu brałam udział w zabawie organizowanej przez Madeleine


Czas na moje podsumowanie miesiąca dzień po dniu.

1. Naleśniki z pieczarkami i serem :)
2. Pierwszy śnieżek?
3. Pierniczkujemy!
4. Serialowo.


 5. Mniam!
6. Przymroziło z rana :)
7. Turecki smakołyk - pismaniye.
8. Herbartka w pracy ;)


9. Nowe kapcie idealne :)
10. Wygrana z candy u Kropki :)
11. Myjemy okna!
12. W drodze powrotnej z pracy - oświetlone wyciągi narciarskie :)


13. Pierwsze świąteczne smakołyki :)
14. Tort snickersowy :)
15. Ograna w Superfarmera - tyyyle królików!
16. Sama sobie kupiłam prezent - wisiorek z sutaszu :)


 17. Mielimy orzeszki do ciasteczek.
18. A u dentysty już świątecznie :)
19. I w domu też!
20. Naleśniki z serkiem ;)

21. Ostatnie prezenty spakowane.
22. Poinsecja musi być!
23. Makowce upieczone!
24. Wigilijne pazurki.


25. Jemioła.
26. Pracowo.
27. Zimno!
28. Świąteczny podarunek :)



29. Uwielbiam śnieg!
30. Śnieg znowu sypie...
31. No to Sylwester...

:)

A jak już tak zdjęciowo, to jeszcze szybki rzut oka na denko grudniowe. Szału ni ma ;)

1. Kremik do rąk, mój absolutny nr 1!
2. Kolejny żel od YR. Tym razem zapach mnie rozczarował.
3. Krem BB - zużyłam drugą tubkę, ale teraz szukam czegoś innego.
4. Jedwab do włosów. Lubię ten zapach :)
5. Balsam do mojej suchej skórki.

21 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie - wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. Aaaa Once Upon a Time <3 Uwielbiam! :)
    Świetny miks zdjęciowy, bardzo lubię tego typu wpisy.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, byłam ciekawa czy ktoś z moich czytelników zna ten serial :) Też go uwielbiam :) :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne i proste pomysły na zdjęciową historię:). Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. To był bardzo smakowity miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, choć u nas to każdy miesiąc jest smakowity ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyszło:) jedwab kiedyś też używałam, ale zrezygnowałam za namową fryziera. Częste używanie może doprowadzić do przesuszenia włosów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, z tym jedwabiem to nie do końca tak miło jest, muszę znaleźć coś innego na końcówki. Ale zapach miał fajny ;)

      Usuń
  6. Fajny przegląd - smakołyki mniam mniam -ten torcik bym spróbowała ;) Krem do rąk mam czekoladowy czeka w kolejce i żel oj też jakiś bio mam aby nie ten, czerwony balsam tej firmy najlepszy ostatnio miałam zielony - mizerny nic nie wart ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torcik pycha, biszkopt przełożony masą z tego przepisu - KLIK
      Ja mam jeszcze dwa żele z YR, ale też pachną świetnie, ten miód był jakiś taki mdły ;)

      Usuń
    2. Na szczęście miodu nie mam ;) ja nie wiem jak moje żele pachną bo troszeczkę za dużo mam kosmetyków w użytku więc nie otwieram nowych ;)

      Usuń
  7. wszystkiego dobrego w Nowym 2015 roku...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz życzę Szczęśliwego Nowego Roku! A krem do rąk polecam oliwkowy Ziaji. To jest mój absolutny nr 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale mnie nie urzekł :)

      Usuń
  9. Grudzień ciekawy - dużo smakołyków widzę i snickersem skradłaś mi serce :)
    Dziekuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję za świetną zabawę :)

      Usuń
  10. Fajne fotki!

    Znam i lubie ten balsam z garniera!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)