czwartek, 2 lipca 2015

Metryczka wymiankowa

Nasza blogowa koleżanka Ewa, znana też jako Hubka38, wpadła na genialny pomysł stworzenia metryczki wymiankowej.
Zapewne nie  raz dokonam jej aktualizacji, ale dzięki temu, że będę w "bazie" te informacje będą zawsze dostępne :)
Zachęcam Was do przyłączenia się!

http://hubka38.blogspot.com/2015/07/metryczka_2.html
1. Nick/imię
Asia tworzy - Asia 


2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam praktycznie wszystkie techniki, najbardziej zachwycam się pięknymi pracami szyciowymi i haftami :) i wszelkimi biżutkami - koralikami i sutaszem, frywolitką. To nieosiągalne dla mnie techniki :P


3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Pracuję głównie w decoupage i nieśmiało dłubię sobie scrapowo.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Czerwień, niebieski i biel. A nawet bardziej to bordo, granat.  I jeszcze szary lubię, i czarny... :) :)


5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie przepadam za zielenią, brązami, beżem, choć sama często stosuję te kolory w swoich pracach :) Ogólnie nie odrzucam żadnego koloru, bo każdy znajdzie swoje miejsce :) 


6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Serwetki, scrapki i ogólnie przydasie do scrapbookingu. 


7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Noszę, głównie kolczyki - najczęściej wkrętki ( jak to przy dziecku - co dynda, to kusi)  oraz bransoletki - tu nie mam ograniczeń :) Coraz częściej sięgam też po wisiory i naszyjniki. 


8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
 Jakichś szczególnych akcentów nie, ale lubię realne motywy roślinne, kwiatowe  - tak trochę "zboczenie zawodowe" ;)


9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Tylko herbata - wszelkie kombinacje, kawy nie pijam :) 


10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Najbardziej to wszystko :P   Uwielbiam czekoladę z masłem orzechowym od firmy Wawel, wszelkie gorzkie z dodatkami :) i uwielbiam próbować słodycze nie z Polski :)


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Ucieszyłaby i to bardzo, nieważne czy nowa czy używana. Romansik przygodowy -  historyczny lub inny/ coś z nutą biograficzną, na faktach/ wpleciona II wojna światowa/, nawet fantasy polubiłam - praktycznie wszystko czytam :P

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Jako, że jestem konsultantką Avon to nic z takich typowych, popularnych kosmetyków, ewentualnie coś naturalnego bądź próbki :P

13. Chciałam jeszcze dodać...
..., że  kocham kucharzenie, więc wszelkie gadżety związane z tą dziedziną również mnie cieszą. A, i jeszcze mam słabość do widokówek :) Tak mało ludzi je teraz wysyła! 

14.
Urodziny mam 21 września, imienin nie obchodzę :) choć moja Babcia uparcie winszuje mi 24 maja :)

6 komentarzy:

  1. No no pomysł super, sama tez musze się z czymś podobnym wyprodukować. Przy okazji ile pożytecznych rzeczy można się dowiedzieć:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłam wcześniej przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zostałyśmy parą w wakacyjnej wymiance u Hubki - odezwij się na neszka112@gmail.com ;) Ja Twojego adresu nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to!!!!
    Muszę nad tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nooo to teraz już wszytsko o Tobie wiemy ;) ja swoją metryczke też już szykuje bo to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)