wtorek, 20 października 2015

Kosmetyczny wrzesień

W wolnej chwili udało mi się wrzucić trochę wpisów na roboczo - zacznijmy więc od mocno spóźnionego denka wrześniowego.






 peeling do ciała - piękny zapach, ale drapania prawie zero.

 balsam "sos" - tak jakby sama wazelina... na stópki suche dawał radę :P

 dwufazowy płyn do demakijażu - lubię.

 miniaturka żelu, dostałam od Syli - dziękuję!  Zapach ooooobłędnie miętowy, cudny :)

We wrześniu też dostałam Shinybox'a - a teraz jedzie do mnie październikowa edycja.
co było we wrześniowej?

 Balsam do ciała w sprayu - bardzo wygodna sprawa, zapach kakaowy - lubię, więc jest na plus.
Biały Jeleń do higieny intymnej - jeszcze nie otwierany, ale wiem, że będzie dobrze - kupiona miniaturka do szpitala dała radę :)
peeling Vedara - zapach mnie jakoś nie przekonuje, a na ciele jeszcze nie próbowałam. jakoś tak szkoda mi "złota" na domowe pielesze :P
Krem pod oczy Syis - lekki, szybko się wchłania, fajny.
Olejek do twarzy Orientana - czeka na swoją kolej.
Serum do paznokci evree - świetny produkt - dobry skład i wygodna aplikacja, na pewno jeszcze kupię.




I zdjęcie dodatkowe - produkt z efektimy - bardzo fajne działanie, przyjemny zapach, też pewnie kupię znów :)
co tu mówić - kolejny raz jestem zadowolona z pudełka. Ciekawe, co mnie czeka w tym miesiącu :)

3 komentarze:

  1. Same przyjemności o tę mięte też bym spróbowała a jelonka mam i na razie jest ok :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz zapomniałam o mini a już chciałam kupić wielką butlę jelenia ;) jutro idę do roska po efektime to i mini jelonka kupię :D

    Cieszę się, że mięta się spodobała. Ja otwarłam niedawno limonkę, rzekomo z 40 limonek - no obłęd, nawet do rąk nie jestem tego w stanie zużyć, zupełnie jakbym ducka wąchała... wrrrrr

    a tak to nie znam nic z Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. avonovy scrub znam i lubie :) a ten mietowy zel mega chlodzi kupilam go specjalnie na minione upaly :) zostal i czeka na przyszle lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)