środa, 2 marca 2016

Denko styczeń, luty.

Kolejne zużycia :)



  Masło do ciała. Gęste, pięknie pachnące, doskonale nawilżające. Polecam :)

 Podkład rimmel. Się utlenił, ściemniał i pół opakowania poszło pa! Nic to, przestaliśmy się lubić - zaczął wysuszać buzię!
Lakier do włosów. Fajny, nie sklejał i nie obciążał.
Balsam jabłuszkowy. Fajny zapach, nawilżenie na chwilę.

żel do mycia twarzy. szału nie było.
antyperspirant. soft, zbyt soft :P

krem pod oczy. plus za świetne opakowanie - krem wypompowało do cna. nawilżenie zbyt krótkie...

balsam w spraju. pierw się zachwyciłam, potem mi przeszło. niby wygoda aplikacji - pikasz na ciało i rozsmarowujesz. w efekcie mgiełka z balsamu, lądująca też na podłodze i wszystkim, co było w pobliżu. nawilżenie takie sobie, ale może ja jestem dziwna, bo lubię mocno - tak jak po maśle nacomi ;)

szampon do włosów z olejkiem arganowym.z tym to się lubimy :)

 peeling. Bardzo wydajny, drobniutki, miło się nam współpracowało.

 
peeling do ciała. czekoladowy. zapach mmmmmniam, drapanie słabe. lubiliśmy się, ale czas na zmiany :)

Na koniec mój hit.
Olejek do twarzy. Stosowałam go na noc.
Olejek z kurkumy spowalnia procesy starzenia, chroni skórę przed wpływem szkodliwych czynników atmosferycznych (w tym promieni UV), jest jednym z najsilniejszych antyutleniaczy, działa przeciwzapalnie, bakteriobójczo i odżywczo.
Olejek sandałowy odżywia i wzmacnia skórę, zwiększa jej naturalną elastyczność, utrzymuje optymalne nawilżenie dzięki ochronie przed utratą wody. Działa ochronnie i przeciwzapalnie.

Niesamowicie uspokoił moją skórę, praktycznie zniknęły problemy z przesuszeniem, z niespodziankami w postaci wyprysków. W użyciu kolejne opakowanie :)

3 komentarze:

  1. kurcze z orientany nie miałam nic, nie mniej nie polubiłam się z olejkami...

    Balsam z avonu tak jak mówisz piękny zapach i nawilżenie na chwile.
    Czekoladowy peeling do ciała mniam mniam :D

    no i więcej nie znam bo nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze z orientany nie miałam nic, nie mniej nie polubiłam się z olejkami...

    Balsam z avonu tak jak mówisz piękny zapach i nawilżenie na chwile.
    Czekoladowy peeling do ciała mniam mniam :D

    no i więcej nie znam bo nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. tym olejkiem do twarzy mnie zainteresowałas bo ja mam własnie straszny problem z nawilżeniem twarzy a jednocześnie nie przetłuszczeniem jej . musze zapamiętac i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)