czwartek, 5 stycznia 2017

Denko październik, listopad i grudzień 2016

Czas na podsumowanie zużyć ostatniego kwartału.
 


 
 Krem do ciała - piękny skład, piękny zapach (produkt z boxa). Stosowany na szyi wyraźnie ją nawilżył.
Konturówka do oczu, maska do twarzy(produkt z boxa), maska do włosów(produkt z boxa). Ciężko było, bo się nie polubiliśmy.
Kolejna konturówka i cień w totalnie nie moich kolorach. Woda micelarna, aktualny hit :)
No i klasyka w szamponach.

 Perfumy Today. Piękny zapach.
Krem do stóp.
Krem do twarzy z kwasem migdałowym(produkt z boxa). Działanie poprawne, jednak za tą cenę mam możliwość kupienia kremu o tym samym działaniu a większej pojemności. Szampon arganowy - piękny zapach, wydajny.
Balsam do ciała. Szału ni ma.
Masło do ciała(produkt z boxa). Za tą cenę mam 2 masła z Nacomi, a lubię je bardziej. 
Jedwab do włosów. Cudo!
Maska do stóp.
Krem do twarzy(produkt z boxa). Rzadka konsystencja, ale dawał radę.
Antyperspirant bubel i tusz do rzęs.

 Maska do włosów (produkt z boxa), bardzo fajna i wydajna. Mój ulubiony tusz do rzęs :)
Krem do ciała i krem tonujący do twarzy (produkt z boxa) - do cery suche, więc przy mojej mieszanej niespecjalnie się trzymał...
Płyn do intymnej i krem do rąk, pięt i łokci(produkt z boxa).
Krem pod oczy bez szału ale fajne dozowanie.
I antyperspirant :)

3 komentarze:

  1. Sporo fajnych miałaś: jedwab używam fajny na końcówki,do stóp z miętą miałam był dobry, maski z Pilomax jestem ciekawa podobno dobre, o i jakiś krem z oillan mam ;)
    Pozdrawiam i kolejnych sprawdzających się życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilomax mogę polecić, warto wypróbować bo naprawdę dawała radę :)

      Usuń
  2. z tego wszystkiego znam conieco ale miałam tylko jeden kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)