czwartek, 14 listopada 2013

Moje pierwsze wygrane Candy!


 

Dziś czuję się tak, jakbym spotkała Świętego Mikołaja ;)
Udało mi się ostatnio wygrać Candy u Papierowej Śliwki  i dziś dotarła do mnie paczka. 
Jest to moja pierwsza wygrana zabawa blogowa, więc euforia sięgnęła zenitu.
Po ostrożnym rozwiązaniu kokardki rozszarpałam niecierpliwie papier ;) i moim oczom ukazał się piękna zawieszka i kosz, który mieścił w sobie niespodziankę :) 

 


Kochana Śliweczka obdarowała mnie dodatkowo cudną gwiazdą - nie mogę się już doczekać, aż powieszę ją w oknie :)
Dostałam też przepyszne toruńskie pierniki, które już prawie zjadłam, są wspaniałe ;) No i gorzka czekolada, którą uwielbiam... :)

Dostałam też piękne serwetki - cieszę się z nich ogromnie, zwłaszcza że nie miałam jeszcze żadnego z tych wzorów :)



Dziękuję Ci Śliweczko raz jeszcze! :*

Tak sobie myślę, że teraz to chyba ja zorganizuję u siebie jakąś rozdawajkę, ale ta myśl musi dojrzeć ;)

6 komentarzy:

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)