środa, 5 czerwca 2013

Kolekcja.

Dziś kilka słów o mojej kolekcji materiałów do decu.
Ostatnio zakupiłam kilka nowości do przetestowania - papier do decu, serwetkę ryżową, medium do transferów laserowych, perły w płynie i grunt. Najbardziej cieszy mnie medium do transferów, którego używam teraz każdego dnia ;) W pracy mamy laserówkę, więc stosik wydruków już jest :)

Zakupiłam też pudełka na wino - projekt na wesele w rodzinie się robi, podobno fajnie wychodzi, ale będę się nim chwaliła dopiero po weselu ;)

To moje (prawie) całe zbiory. I wciąż niedosyt - ryżowców, farb, pędzli, serwetek i przede wszystkim drewna! Pudełek, zawieszek... Człowiek ma chęć tworzyć i tworzyć :D Zabrałam się za recykling puszek i słoików, na razie gotowy mam słoiczek na słodycze, puszka się robi, robi się też coś specjalnego dla Specjalnej Osoby ;) a kolejka przedmiotów do ozdobienia rośnie. Ostatnio buszowałam w piwnicy Rodziców, wybierając co fajniejsze butelki, puszki i słoiki. Decoupage jest fantastyczną zabawą, można tchnąć nowe życie w stare przedmioty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)