niedziela, 17 maja 2015

Wiosenne żółcie.

Witajcie! 
Dziś znów przychodzę z kartką... :)
Nauczyłam się, że całkiem dobrze inspiracji szuka mi się na blogach wyzwaniowych :) Patrzę na bieżące wyzwania, układam plan kartki w głowie i tworzę. 
Dziś kartka urodzinowa z akcentem koloru, który zawsze sprawia mi problem, a mianowicie - żółty.
I powiem Wam, że efekt końcowy podoba mi się bardzo :) :)




Ptaszek na fantazyjnej gałązce pochodzi z Eko-Deco, bardzo mi się podoba ta tekturka :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Diabelskiego Młyna
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/05/lift-kartkowy-justt.html

oraz na wyzwanie na blogu Craft Passion



http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-6-kolor-zoty.html

 a przy okazji zastosowania w pracy motywu ptaka także na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego
http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/05/wyzwanie-tematyczne-11.html

14 komentarzy:

  1. Śliczna, uwielbiam ten kolor! Niesamowicie udana karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorków :) a ptaszek naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty jest fajny i do opanowania - karteczka wyszła świetnie, taka energetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszek na gałązce jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kartka, a myślałam, ze żółtego nie lubię. :)
    A ptaszek wpisał się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, pomysłowa kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lift.
    Dziękuję za zabawę z Kwiatem Dolnośląskim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)