sobota, 2 maja 2015

Wymianka i wiosna w ogrodzie.

Niedawno finał miała kolejna odsłona wymianki z cytatem w tle. Na miesiąc kwiecień naszą inspiracją miała być muzyka - temat zdaje się piękny i przyjemny, ale jak przyszło co do czego, to w głowie miałam pustkę.
Wyszperałam fragment piosenki, i umieściłam go na kartce w towarzystwie motylka.


Taka kartka, w towarzystwie przydasi, poleciała do mojej pary - CreaDivy.


Od CreaDivy otrzymałam... kartkę z motylkami - można więc powiedzieć, że motylki nas zainspirowały ;)



Prócz kartki w paczuszce była przepiękna bransoletka, wykonana specjalnie dla mnie :* oraz piękne przydasie i smakołyki :)


Wymiankę uważam za bardzo udaną, dziękuję raz jeszcze CreaDivie za piękne upominki :) :) :)

A wiosna...
Co prawda majówka chłodna i mokra, ale ogród zaczyna żyć. Swoją drogą - u wielu z Was widzę już kwiecie rozwinięte w pełni - bzy, drzewa owocowe... A u mnie jak na Sybirze jakimś, wszystko opóźnione!









8 komentarzy:

  1. świetna wymianka, a zdjęcia kwiatów zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka, a kwiaty z ogródka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. też uważam, że wymianka się udała...
    piękne, wiosenne kwiaty
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka karteczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka. :) U mnie też motyle mnożą sie na potęgę. :)
    Zdjęcia piękne i żadnych opóźnień na nich nie widać. Wiosna....wszystkie na nią czekałyśmy. :) Cudna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, u mnie, na Podhalu także wszystko opóźnione:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna karteczka i znowu motylek super:). A jaki wysyp pięknych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia! Wymianka świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)