czwartek, 16 czerwca 2016

Ślubne wino.

Wraz z prezentowaną ostatnio kartką Para Młoda otrzymała wino.
Zdekupażowane oczywiście ;)
Butelka pomalowana i popaćkana białą farbą, piękny papier ryżowy w wiosenne kwiaty i chlapnięcia złota.
Scrapowa etykietka, wstążka, całość powędrowała w celofan i ku temu dołączyłam drewniane zmediowane serduszko - gdzieś mi wcięło zdjęcie...
Co do wina - zobaczcie sami.


"Etykietka" ślubna jest kartonowa, przykleiłam ją na kosteczkach dystansowych - pod spodem etykiety Młoda Para może podpatrzeć, jakie wino kryje się w butelce.



Napis Młodej Parze znajdziecie w Eko-Deco.


9 komentarzy:

  1. wspaniały i oryginalny pomysł :) wyszło cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ozdobiłaś butelkę

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, zdekupazowanej pełnej jeszcze nie widziałam
    pozdrtawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną, świetny prezent - dla ciała i ducha:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ozdobiona butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie winko to ja tez poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyśmienity pomysł! Bardzo oryginalny prezent. Bardzo chciałabym mieć taką butelkę w swojej kolekcji. Moim marzeniem jest jeszcze drewniana skrzynka na wino właśnie w takim stylu. Ustawiłabym ją w mojej spiżarni i tam gromadziła butelki winka kupione w czasie moich podróży.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)