poniedziałek, 12 czerwca 2017

Album dla Piotrusia.

Obiecałam coś większego z tytułu urodzenia się dziecka, a więc oto i jest - album na zdjęcia z pierwszego roku dziecka!




Album ma wymiary 20x25cm, bardzo fajny format na pojedyncze zdjęcie na stronie. Symbolicznie, ale pamiątka może być fajna :)
 Dużo różnych papierów, tekturek, parę naklejek... Zdjęcia robione "na kolanie", album już u świeżo upieczonych Rodziców i widzę, że niektóre zdjęcia nieostre...






















Brawa dla tych, co dotrwali do końca!
Bonus - jako że były to też nasze pierwsze odwiedziny u owych znajomych, stworzyłam jeszcze dar na mieszkanie - garniec różności :P
Garnek, a w nim słodkości, %%%, łapka kuchenna, forma na tartę, forma na czekoladki (lub kostki lodu), serwetki, i małe miseczki.
Asiu, mam nadzieję, że się przyda ;)

9 komentarzy:

  1. Cudowny album zrobiłaś - będzie wspaniałą pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest cudny jeszcze raz dziękujemy, już myślę jakimi to zdjęciami wypełnić to cudo. Garnek różności to strzał w dziesiątkę jest cudny:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu album jak marzenie przepiękna pamiątka :) I garnek rozmaitości świetny pomysł jeszcze z takim się nie spotkałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Album wyszedł pięknie, będzie fantastyczną pamiątką :DDD. A ten garniec, to już odlot :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudo stworzyłaś! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny album i zarazem pamiątka. Będę musiała pomyśleć o takim dla mojego bratanka. Dodatkowo zamówię internetowe wywoływanie zdjęć i w pewnej części go uzupełnię. Resztę pracy zostawię rodzicom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)