poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wymianka wakacyjna, wydanie pierwsze.

W tym roku zapisałam się na dwie wakacyjne wymianki.
Finał organizowanej przez Asię już był, czas na chwalenie się efektami :)
Moją parą była karto_flana, czyli Ela.
Oto, co do mnie przywędrowało z Niemiec :)

Pocztówka - od lat jestem maniaczką pocztówek, nie ukrywam, że to był jeden z powodów, dla których zapisałam się na wymiankę ;)


Piękna akwarela - jak tylko dorwę Męża z wiertarką, zawiśnie w kuchni na ścianie :)


Przydaśki :)

Fantastyczny pleciony pojemnik - cudo!


I zdjęcie zapożyczone od Eli - dostałam też śliczne zielone pudełko z serwetką, słodkości i herbatki :)


Co wysłałam ja? Dekupaż oczywiście ;)
Do tego dorzuciłam dwie gazetki rękodzielnicze, parę kłębków nici - wyszperałam u Mamy, coś słodkiego, coś do picia i oczywiście pocztówkę ;)


Wracając do dekupażu... :)
Był aniołek. Malizna, niecałe 18cm długości :)


Brelok - plażowy domek :) Kawałeczek serwetki i muszelka, a efekt świetny :)


I wisienka na torcie, czyli pojemnik z serduszkiem. Jak tylko zobaczyłam go w sklepie, to już miałam na niego tysiąc pomysłów :) Spory, bo ma 26cm długości :) Środek wybejcowałam, a boki okleiłam serwetką z kwiatami.





 Powyższe drewniane przedmioty pochodzą z Eko-Deco. Sklep poszerza swą ofertę, co mnie bardzo cieszy :)

W paczce znalazła się też zakładka do książki, jako że Ela lubi też pichcić, na zakładce wylądował motyw słodki kulinarny :)




Dziękuję Asi za organizację wymianki, a Eli za fantastyczne prezenty :)

12 komentarzy:

  1. O widze, ze akwarelka w antyramie juz :) Chyba rzeczywiscie czeka juz tylko na przywieszenie ;) Dziekuje Asiu za wszystkie przesliczne prezenty :) Bylo mi ogromnie milo byc z Toba w parze wymiankowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wymianka. Ślicznie się prezentuje to pudełko z różami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka! Przepiękne wszystkie prezenty. Akwarelka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenciki przygotowałyście ;) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka :) piękne rzeczy wysłałaś i cudowności też dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra wymiana :-)
    Piękny koszyczek i świetny pomysł ozdobienia go serwetką z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko sliczne! wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaaardzo podoba mi się ta skrzyneczka. :) Cudne te bukiety , połączenie idealne z tym serduszkowym wycięciem.
    Piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka bardzo ładne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziękuję za zabawę i co najważniejsze po poście widzę, że bardzo udaną:). A pojemniczek z sercem też mnie ujął genialny - dobrze że sklep poszerza asortyment - przy okazji nawet skrzynki na wino się pojawiły;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wymianki i zazdraszczam :-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)