poniedziałek, 29 lutego 2016

Wiosenne rozdanie.

Dziś zapraszam Was na rozdanie.
Dużo małych radości mnie ostatnio spotkało, więc chciałabym się trochę tą radością z Wami podzielić.



do zgarnięcia jest zestaw z mojej ulubionej serii planet spa od Avon - oliwkowej.
peeling do ciała, olejek do włosów, serum do szyi i dekoltu, maseczka do twarzy i maska chłodząca na okolice oczu.

co zrobić, żeby wygrać?
Zostaw komentarz pod postem, w którym:
1. Podzielisz się ze mną swoim sprawdzonym sposobem na relaks;
2. Zostawisz swoje namiary -  mail lub adres bloga.

i tyle. Jeśli chcesz, możesz umieścić u siebie banerek konkursowy.

Regulamin:
1. Organizatorem i sponsorem nagród w rozdaniu jestem ja - Asia

2. Konkurs trwa od 29.02.2016 do 21.03.2016, godziny 23.59.

3. Losowanie (własnoręczne przeze mnie)  oraz ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 2 dni od zakończenia konkursu.
4. Wysyłka nagród tylko za pośrednictwem poczty i tylko na terenie Polski. Jeśli mieszkasz za granicą, możesz podać adres kontaktowy rodziny w Polsce.
 

27 komentarzy:

  1. fajne rozdanie, dobrze że masz powody do radości, oby więcej takich powodów i nie tylko malutkich, a przyznam się że ostatnio nie umiem odpoczywać ani relaksować się :( przykre ale prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości to z miłą chęcią się zapisuję ;)
    Pełnie relaksu to chyba można osiągnąć jak nic nas nie trapi - fajnie jest się zrelaksować w kąpieli z cudnym olejkiem i jak nic miła lektura do podusi ;)
    brata1@wp.pl
    http://dlubankibeaty.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bernadetaaa@interia.pl
    Mój sposób na relaks to m.in wypoczynek w pianie-czy może być coś przyjemniejszego po dniu spędzonym w pracy niż wieczorna kąpiel?
    Zamieniam ją w prawdziwy rytuał dla urody, stosując dodatki aromaterapeutyczne oraz preparaty pielęgnujące skórę. Sole do kąpieli o relaksującym zapachu lawendy, róży lub jaśminu wiodą wtedy prym. Czasem też "lecę w kulki" i wrzucam do wanny aromatyczne kulki do kąpieli. Aby kąpiel miała magiczny charakter zapalam w łazience aromatyczną świecę o zapachu lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ssiwek_6e@wp.pl
    Sposobem na relaks są świece, cicha relaksująca, spokojna muzyka w tle i książka w ręce. Kocham również relaks w wannie, cudowne zapachy świec i kosmetyków idealnie wyciszają i odprężają. Myślę, że połączenie obu pomysłów na relaks jednego wieczoru idealnie sprawdzi się przed snem, sprawi to, że sen będzie głębszy, spokojniejszy i równie relaksujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepszym sposobem na relaks jest spacer po parku lub w lesie, gdzie mogę się dotlenić po całym dniu spędzonym w zanieczyszczonym mieście.
    jolapolchlopek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny powodzenia!!

    Asiek Ty masz pełno powodów do radości i innym dajesz też dużo radości a to już wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie idealnym sposobem na relaks jest czas z ukochanym, nie myślę wtedy o problemach tylko się rozluzniam, relaksuję i jestem wesoła zawsze po każdym naszym spotkaniu :D
    http://lightside-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. E-mail: verierra@gmail.com
    Mój sposób na relaks? Puszczenie na maksa muzyki, zabawa z makijażem. Albo leżenie na łóżku z maseczką na twarzy. Łatwe do zrobienia, a czuje się po takich zabiegach dużo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. E-mail: prostemarzenia@gmail.com
    Ostatnimi czasy, kiedy przytłacza mnie nauka, sama również ich potrzebuję. W takich momentach włączam nie za głośno przyjemną dla ucha muzykę (dla mnie są to Doorsi czy też Beatlesi), zaparzam zieloną herbatę z pigwą i w spokoju rozsiadam się na łóżku obłożona poduszkami. Niekiedy również czytam jakieś lekkie lektury, np. "Sosnowe dziedzictwo" M.Ulatowskiej. Po chwili takiego spokoju moje rozprzężenie wraca do normy, a ja czuję się nadzwyczaj zrelaksowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim sposobem na relaks są ćwiczenia. Może i nie do końca jest to sam odpoczynek, ale podczas nich nie myślę o niczym innym niż o zmęczeniu. Żadne problemy nie siedzą mi wtedy w głowie. Jedyna myśl to "boże, ile jeszcze do końca". To jest taka moja ucieczka od wszystkiego co się wokół mnie dzieje. Włączam muzyke, na youtubie szukam ćwiczeń np. mel b i się wyłączam.
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój sprawdzony sposób na relaks to tak naprawdę dwa sposoby w zależności od tego na co mam większą ochotę. Pierwszy sposób to dobra książka oraz kubek z ulubioną herbatą, drugi natomiast jest bardziej aktywny czyli ćwiczenia przy ulubionej muzyce.
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sposób na relaks to przy brzydkiej pogodzie kubek herbaty z cytryną i sokiem malinowym, książka (najlepiej kryminał)i fajny wosk YC odpalony w kominku. Jeśli pogoda w miarę dopisuje (przede wszystkim nie pada) w ramach relaksu i odprężenia robię nalot na miejscowe lumpeksy. Grzebanie między wieszakami i wyszukiwanie skarbów za kilka złotych odpręża mnie i poprawia humor, bo przecież my kobiety kochamy zakupy. Po takim wypadzie czuję się tak jakbym właśnie obudziła się z błogiego snu:)
    obserwuję jako rudy włos
    mail kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój idealny sposób na relaks to odcięcie się od obowiązków i skupienie się na moim hobby jakim jest malowanie. Bardzo mnie to wycisza i odstresuje. Uwielbiam to !
    http://wszystkiegonajlepszegohandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. e-mail: nouisalouisa@gmail.com

    sprawdzony sposób - gorąca kąpiel z kolorową solą, olejkami i pianą do tego kubek ulubionej herbaty i cicho włączona w tle muzyka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie relaks ma kilka odsłon. Może nim być długa kąpiel z ulubioną muzyką, ale także wieczór z mruczakiem i dobrą książką. Najważniejsze by choć na chwile odciąć się od codziennych problemów. Czasem odpręża mnie także pieczenie, zwłaszcza wtedy gdy pomimo chęci na chwile tylko dla siebie mam ochotę jakoś podziałać.
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o mnie to jest może nawet troszkę banalny sposób, jednak zawsze niezawodny. Najlepiej odpoczywa mi się tak gdy nie ma nikogo w domu, ale cicho sza :)
    Zaczynam od zapalenia świeczki. Powoli się rozgrzewa i uwalnia swój zapach. Na włosy idzie jakiś olejek, czasami gdy chcę po prostu takiego ukojenia i ułatwienia rozczesywania to wybieram olej jaśminowy- obłędnie pachnie. Na twarz też idzie coś odżywczego, byle by nie spływało, ponieważ to dopiero początek relaksu.
    Zabieram swój ulubiony ciepły koc pod którym czasami siedzę też latem :), aktualnie czytana książka i tak potrafię spędzić dłuższy czas. Chwilka na zmycie maseczki, z olejem nie muszę się spieszyć :)
    e-mail: chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim sposobem na relaks jest odcięcie się na dłuższą chwilę od Internetu, wiadomości, które mogą mi w sekundę zepsuć nastrój :P i sięgnięcie po herbatę i dobry film bądź książkę - zawsze działa.
    karmelciaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Mam kilka sposobów na relaks. Po pierwsze dobra książka. Gdy robię sobie herbatę, owijam ciepłym kocem i zagłębiam się w lekturę. Zapominam o świecie, który mnie otacza. Kolejnym sposobem jest spędzanie czasu z najbliższymi, a zwłaszcza z moim chłopakiem. Uwielbiam to uczucie, gdy po ciężkim dniu mogę się położyć i wtulić w jego szyję i zasnąć tak przy nim.
    2. Email: ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako włosovelove.
    Baner na http://wlosovelove.blogspot.com
    mail wlosovelove@o2.pl
    Moim sposobem na relaks jest wiosenne bieganie. Uwielbiam nałożyć na uszy słuchawki, ubrać ulubione leginsy do ćwiczeń i po prostu wybiec z domu. Kocham obserwować to co mnie otacza podczas wiosny, kiedy wszystko budzi się po zimie :) Taki relaks lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój sposób na relaks to cały rytuał... Ostatnio dużo pracuję, a do tego przede mną obrona mgr i nie wystarczy mi parę minut drzemki, aby zregenerować siły, ale cały wieczór jak najbardziej.
    Punkt 1. Micha popcornu, ulubiony drink i nowy odcinek Grey's Anatomy. Trochę popłaczę, trochę się pośmieję i mam już "podkład" pod dalszy etap mojego relaksu.
    Punkt 2. Ulubiona świeca w tle się tli (na tą chwilę eko For Every Body o zapachy Strawberry Pie <3), nowo odkryte przeze mnie piosenki Jamesa - Moving on & All I'm saying i odrobina domowego SPA. Wskakuję pod prysznic, nakładam maskę na włosy, robię sobie pedicure, zaparzam ulubioną herbatę - chodzę taka pachnąca po domu i śpiewam. Dodatkowo - nikogo nie może być broń Boże w domu, bo wtedy z calego planu nici. Dopuszczalna jest ewentualnie moja psina, Gabrysia, ale ona śpi 20 godzin dziennie, więc raczej nie dane jej zobaczyć Panci w takich sytuacjach.
    Punkt 3. Przepyszna, lekka kolacja. Ostatnio króluje u mnie carpaccio z buraków z odrobiną sera feta, rukoli i dobrej oliwy. Po takim superfood jest mi błogo, czuję się spełniona, najedzona i super wychillowana.
    Punkt 4. Cały rytuał związany ze snem. Ulubiona piżamka, ulubiona pościel, ulubiona (i jedyna) ukochana osoba obok mnie. Mogę zasypiać...
    ... perfect evening...

    usiadzwygodnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka! Najlepiej klasyczna! Od razu się relaksuję.

    naughtygirl0106@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię na FB jako: Świat Urody
    swiaturody159@gmail.com

    Dla mnie idealnym sposobem na relaks jest gorąca kąpiel, najlepiej z całą wanną piany! :D Kiedy mogę sobie sama zrobić własne, domowe SPA. Kto tego nie lubi? Chyba każdy z nas, jednak nie każdy ma taką możliwość.
    Dlatego też można przecież zrelaksować się idealnie z kubkiem gorącej herbaty, z tabliczką czekolady pod ręką oraz dobrym filmem! Filmem, bądź nawet muzyką, włączając swoje ulubione kawałki. :) Gdzie nikt nie będzie nam przeszkadzał, a my będziemy mogli odpocząć po całym męczącym dniu, czy nawet tygodniu. Często również moim relaksem jest po prostu wieczorny spacer. Kilkanaście minut na świeżym powietrzu i już czuję się lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma lepszego sposobu na relaks jak aromatyczna kawa, wygodny fotel i ciekawa książka :)

    klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię na FB jako : Oliwia Kierczuk
    Obserwuję jako: Oliwia Kierczuk
    E-mail : okierczuk14@gmail.com
    Baner : niestety, brak bloga :\

    Mój sposób na relask ? :
    Mam kilka sprawdzonych sposobów na relaks. Jednym z nich jest sport, to on powoduje, że odprężam się psychicznie i fizycznie, daje mi kopa do działania oraz pozytywne nastawienie na resztę dnia. Lubię również gotować z moją mamą, a potem wspólnie przy nakrytym stole spędzać czas z najbliższymi. Słuchając ich śmiechu i rozmów czuję, że mam wszystko. Takiego uczucia życzę każdemu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: zaczarowanaa
    Baner: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    E-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    Moim sposobem na relaks jest zdecydowanie dobry film z herbatą i czymś do jedzenia :) Albo też czytanie książki na dworze przy pięknej pogodzie... Przy małej ilości czasu nawet moja ulubiona muzyka jest w stanie mnie zrelaksować :) Ostatni sposób to małe spa - długa kąpiel z dużą ilością piany, maseczka i inne pięknie pachnące mazidła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój sposób na relaks nie zmienia się od lat. Przygotowuje domowej roboty popcorn i gorącą czekoladę, wykładam łóżko poduszkami i kładę się wygodnie. Odpalam jakiś ładny film, przeważnie jeden z listy moich ulubionych i oglądam. Proste czynności ale bardzo mnie relaksują,potrafią oderwać od problemów i trosk:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. E-mail : nataliawydra@o2.pl
    Ach jest tyle sposobów : Dobra książka, wino, film,muzyka, blogi, vlogi, lub aktywność fizyczna ... Zależy od czego chce się odpocząć, zależy jak bardzo jest się zmęczonym życiem. Czasem potrzebujemy w odosobnieniu napić się wina leżąc w wanie przy akompaniamencie muzycznym lub czytając jakąś ciekawą książkę w ciszy by odciąć się od szarej rzeczywistości.
    A Bywa tak, że chcemy odpocząć z bliskimi którzy sprawiają ze się uśmiechamy. Wtedy razem można pooglądać film, lub wyjść na spacer lub basen.
    Innym razem po prostu wystarczy położyć się i zamknąć oczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)