piątek, 1 września 2017

Asia czyta - sierpień 2017




Kolejna odsłona czytelnicza. Zapraszam.





http://lubimyczytac.pl/ksiazka/213249/szczesliwi-ludzie-czytaja-ksiazki-i-pija-kawe

Szczęśliwi ludzie czytają książki i piją kawę - tytuł zdradliwy, bo książka jest smutna, poruszająca. Opowiada o kobiecie, która musi zmierzyć się ze stratą najbliższych, by móc znowu być szczęśliwą.

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4559828/prokurator

Prokurator przez niektórych porównywany jest do "50 twarzy ...", ja się nie wypowiem bo tamtej książki nie czytałam. Prokurator jest trzymającą w napięciu historią hmm, kryminalną? nie, no w sumie nie bo zagadek tutaj nie ma, jest za to burza uczuć i emocji. Podobało mi się, bo mnie seks w książkach nie przeszkadza :P

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4511839/mali-bogowie-o-znieczulicy-polskich-lekarzy

Mali bogowie - znieczuleni polscy lekarze są, ale w dużej mierze to efekt systemu, jaki w kraju panuje. Książkę warto przeczytać, ale jeśli ktoś się obraca w taki czy inny sposób w środowisku szpitala, przychodni, to zawartość nie będzie szokowała. Smutne jest to, że to "norma". Leśnej Góry u nas ze świecą szukać. Smutne.



http://lubimyczytac.pl/ksiazka/111625/strach-medrca-czesc-1


Strach Mędrca, tom 1 i 2. Kolejne losy Kvothe'a, którego poznałam w maju. Opowieść fantasy, bardzo rozwlekła.

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4231442/food-pharmacy
Food pharmacy  to czytelniczy hit ostatnich miesięcy; dwie Szwedki opracowały krótką, ale wartościową książkę na temat szkodliwości jedzenia cukru, mięsa i nie tylko. Warto ją przeczytać, a o tych samych aspektach pisze też na swoim blogu Anna Lewandowska, którą jedni uwielbiają a drudzy jej nienawidzą ;)
O podobnej książce napiszę Wam w kolejnym miesiącu.





Mitologia nordycka ma niesamowitą okładkę. No i ręka w górę, kto zna mity o bogach innych niż greccy czy rzymscy :) Thor i Loki znani są z kinowych filmów, ale w tej książce możemy poznać innych bogów północy. Fajny styl autora kusi mnie do przeczytania jakichś innych jego książek.

2 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita!!! :) Podziwiam Cię, że udaje Ci się tyle przeczytać :) Ja jestem w stanie przeczytać góra 4-5 książek w ciągu roku... Nie jest to powód do dumy i bardzo mi z tym źle... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu sporo fajnych przeczytanych nad Prokurator się zastanawiam, a Mali Bogowie mam i chyba zacznę czytać ;)
    Pozdrawiam i kolejnych trafionych książek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)