piątek, 6 września 2019

Sawanna.

Jak już kiedyś wspominałam, mój syn uwielbia prace z kartonami. W to wchodzą też rolki po papierze :D
Zainspirowani wyzwaniem w Klubie Twórczych Mam stworzyliśmy swoją sawannę :D
(jak widać - zielona mata to trawa, a niebieska to woda)




Wpierw ja pobawiłam się w konstruktora i stworzyłam zwierzaki.


Potem było wspólne malowanie - po raz kolejny inspirowaliśmy się obrazkami z książeczki.








Nasze zwierzaki zgłaszamy na wyzwanie



Za chwilę mi braknie parapetu na te nasze dzieła.. Bo wszystko musi być wystawione na widok. A mamy jeszcze:
Dwa słodziaki zrobione wiosną - liska i zajęczycę

I całą masę plastelinowych dzieł.


1 komentarz:

  1. Piękne prace...u nas z rolek po papierze najchętniej Zosia z Antosiem robili sówki ;p i lornetki (z niezwierzęcych rzeczy, haha)
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)