poniedziałek, 17 lutego 2014

Podaj dalej.

Witajcie!
W piątek dotarła do mnie przesyłka od El - udało mi się wpisać na zabawę Podaj dalej.
El przysłała mi ogromną ilość przydasi scrapowych, o jakie pytałam jakiś czas temu. 




W związku z tym ja również ogłaszam zabawę Podaj Dalej. Zabawa jest Wam raczej znana, ale dla przypomnienia - upominek dostają dwie pierwsze osoby, które zgłoszą się w komentarzach pod tym wpisem. Są przez to zobowiązane do kontynuacji owej zabawy na swoim blogu i również będą musiały obdarować dwie osoby. Czas na wykonanie i wysłanie upominku dla zwycięzców to max. pół roku, ale mnie to na pewno zajmie mniej czasu :)
Zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Ale cuda dostałaś!
    Zgłaszam się oczywiście :)
    A przy okazji zapraszam na moje candy :http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na adres do wysyłki :)
      asia.gutow@gmail.com

      Usuń
  2. jeśli jest miejsce to bym się chętnie zapisałą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)