czwartek, 1 maja 2014

Mix zdjęć z 30 dni

Witajcie!
Dziś czas na podsumowanie zabawy, jaką zorganizowała Madeline


Każdego dnia kwietnia robiłam jedno zdjęcie i teraz przyszedł czas na podzielenie się migawkami z naszego życia.

1. pierwszy mniszek ;)
2. pióreczko zaczepione o drzewo
3. na przystanku - powrót z nocnej zmiany
4. Pan Pies w ogrodzie
5. mycie okien i zmiana firan
6. kurka - ozdoby zakupione w markecie

7. Pan Pies w biegu
8. najlepsze pomadki do ust
9. lektura ciekawostek z życia papieży
10. przepiśnik od Agaty
11. misiaczki na pudełko dla Justyny
12. pyszna herbatka :)

13. ozdoby wielkanocne w pracy
14. zakupy rossmannowe
15. niespodzianka w karteczce od Chrzestnych
16. wieczorny relaks - kubek herbaty i blogi
17. prezentacja bransoletki od Justyny
18. przedwielkanocny hiacynt

19. moje ostatnie jajeczka decu
20. wielkanocny sernik
21. Pan Pies cieszy się z mojego powrotu z pracy
22. moje tulipanki
23. Pan Pies usnął na swojej zabawce
24. hiacynt w całej okazałości

25. deszczowa pogoda
26. jak by mi było z grzywką...?
27. szukanie inspiracji karteczkowych
28. Pan Pies z przysmakiem
29. wątróbka w sosie musztardowym, mniami :)
30. projekt scrapowy na roczek ;)

Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe te skrawki z Twojego życia, trochę odkrywają, ale nie za dużo - i bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super podsumowanie miesiąca :) ja postaram się w końcu dzisiaj podsumować. Cieszę się ze bralas udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było, choć przyznam że ciężko było zrobić sensowne zdjęcie jak miałam dzienną zmianę ;)

      Usuń
  3. 30 dni z życia Asi fajna sprawa :))) mi się spodobał nos wąchający kwiatka czemu, bo jak ja chce zrobić mojej suni fote to ona tyłem się wykręca , na razie nie chce pozować w wyznaczonych miejscach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie powstało przypadkiem, Pan Pies też nie chce pozować, za szybko zmienia pozycje i ciężko zrobić mu jakiekolwiek zdjęcie :P

      Usuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)