środa, 27 sierpnia 2014

Twórczozakręceni czytają Twórcze Inspiracje

Jakiś czas temu zgłosiłam swojego bloga do konkursu

http://coricamo.pl/konkursy.htm
 W ogromie wspaniałych blogów i niesamowicie utalentowanych twórczyń nie mam najmniejszych szans na wygraną, ale dzięki temu konkursowi odkryłam i zgłębiłam temat Zjazdu Twórczozakręconych.

http://tworczozakreceni.pl/events/event/view/5114/v-zjazd-tworczo-zakreconych-w-ustroniu

O samym zjeździe usłyszałam już rok temu, niestety po fakcie. A Ustroń jest przecież rzut kamieniem od mojego miejsca zamieszkania! Co więcej - główny organizator - firma Coricamo też jest z moich stron! 
Strasznie mnie cieszy taka twórcza aktywność mojego regionu :)
Wracając do konkursu - zgłaszając się podałam swój adres, i niedługo po zgłoszeniu w mojej skrzynce pocztowej ujrzałam Twórcze Inspiracje.
Twórcze Inspiracje to magazyn, w którym znajdziemy "ABC modnego rękodzieła". Jako że wydaje je Coricamo, mnóstwo tu wzorów haftów ale myślę, że każda z Twórczozakręconych znajdzie tam coś dla siebie. 
Wczoraj listonosz znów zapukał do mych drzwi i znów dostałam Twórcze Inspiracje.
Co znajdziemy w nowym numerze?


Najmocniej urzekły mnie chyba plecaczki - sowy! Same wiecie, że sowy to temat nieśmiertelny, a wersja plecaczek jest wprost rewelacyjna! 
Wykrój znajdziemy na stronie producenta, u niego też możemy zakupić piękne tkaniny i pozostaje nam tylko szyć, szyć i szyć :) 

Hafty. Same spójrzcie na ten wzór - czyż nie piękny!? Moja Teściowa - fanka krzyżyków -  się zachwyciła :) 

Poza tym ludowym motywem w numerze znajdziemy też wzory krzyżyków na pocztówki,  są też aniołki, znajdziemy też bogato ilustrowany kurs haftu krzyżykowego dwustronnego - jako laik totalny byłam zaskoczona, że coś takiego istnieje! 
Przejrzyste i ilustrowane kursy to wielki atut Twórczych Inspiracji - jak tu się nie skusić i nie spróbować nowej techniki! 
Spójrzcie tylko na to - to eko biżuteria wykonana z... pasków osikowych! Super, prawda?


Równie ciekawym kursem jest kurs haftu koralikowego na krośnie!

Miłośniczki robótek na drutach mogą pokusić się o wykonanie cieplutkiego swetra - idealna sprawa na zbliżające się chłodne dni... 

 To wszystko to taki mały skrót tych pięknych stron w Twórczych Inspiracjach.  
Co jest superowe - na stronie producenta można dostać chyba wszystkie potrzebne materiały do wykonania tych cudeniek, a na samym zjeździe Twórczozakręconych można będzie się podszkolić w wybranych technikach - wszystkie informacje odnośnie warsztatów znajdziecie tutaj,  ja mam zamiar zamówić sobie w pracy wolne i wpaść na jakieś szkolenia, choć powiem szczerze, że aż nie wiem na co się skusić - tyle dobroci naraz :)


Dziękuję firmie Coricamo za możliwość przeczytania i inspirowania się za pomocą Twórczych Inspiracji :)

zdjęcia pochodzą ze strony Twórczych Ispiracji

5 komentarzy:

  1. Też ma tę gazetkę i chciałabym prawie wszystko zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, ze jest magazyn :)
    Trzymam kciuki za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No to ja też koniecznie muszę tam wpaść! :D Byłoby fantastycznie poznać Cię osobiście :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście bardzo ciekawy numer i te hafty krzyżykiem i te sówki:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)