środa, 7 września 2016

Ślubna kopertówka.

Wrzesień jest miesiącem pełnym ślubów :)
Dzięki świetnemu kursowi na blogu Kwiat Dolnośląski udało mi się stworzyć ślubną kopertówkę.


Wykorzystałam arkusz UHK Avonlea - Diana. 
Do tego papierowe kwiaty - zawsze bałam się tych dużych, a okazuje się, że pięknie prezentują się na pracach :) Mamy tu też kokardkę sznurkową, kawałek ażurowej taśmy ozdobnej, serduszko ze sklejki i tekturowy napis.


Tak prezentuje się od środka. Zamknięcie na rzep, z braku lepszego pomysłu ;)


Kurs jest bajecznie prosty, doskonale opisany, moim szablonem zostało serce wycięte z tylnej tekturki z bloczku papierów.  Na pewno znów się przyda :)

Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego 

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2016/08/kurs-na-kopertowke-wyzwanie.html

oraz wyzwanie Crafty Moly

http://craftymoly.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-49-z-tekturowym-napisem.html

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kopertówka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! Kopertówka jest przepiękna. bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczna interpretacja :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami trzeba pokombinować i się przełamać by się przekonać, że nie takie te duże kwiaty straszne ;) Bardzo fajna karteczka Ci wyszła. Teraz sama wiesz, że nie trzeba wcale wiele, by stworzyć coś pięknego. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kopertówka, pięknie wszystko wykombinowałaś :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka, te kwiatuszki są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała koperta a zapięcie na rzep uważam za fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)