czwartek, 2 sierpnia 2018

Zawsze jest dobry dzień na ryby.

Klub Twórczych Mam znów przychodzi z pomysłem na deszczowe dni.

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-zrobione-z-mama-z-gebi-morz-i.html

Wyzwanie trwa, a my z Tomciem stworzyliśmy swoje "akwarium" czy też skrawek morskich głębin.
Skorzystałam z kartonu po paczce, ryby wycięłam z tektury, która zwykle jest ostatnią stroną w blokach rysunkowych. Tomek pomagał malować i kleić.









Zainspirowaliśmy się morskimi stworzeniami, jakie oglądaliśmy w książeczce z okienkami - ryba-pirat obowiązkowa :D



11 komentarzy:

  1. Super!!!
    Ja ostatnio kupiłam pielychy w opakowaniu z którego można było zrobić kamping. Całość przy Młodym wytrzymała 10min...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAaa, znam to ale Tomek nigdy nie był tym zainteresowany ;)

      Usuń
  2. Świetne akwarium. piękne rybki. cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne akwarium powstało i najważniejsze że w całości zrobione przez was. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa była przednia, teraz akwarium stoi w honorowym miejscu w salonie :)

      Usuń
  4. Ekstra, ta ośmornica jest czaderska, ale ryba pirat to już majstersztyk pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca...a skrzynia z dukatami wymiata! :) dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryba pirat wymiata wow, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)