wtorek, 11 września 2018

Warsztaty

W sierpniu prowadziłam swoje pierwsze... warsztaty decoupage!

Przyjaciółka była opiekunką na letnim obozie dla dzieci, poprosiła mnie o pomoc przy zajęciach plastycznych -  postanowiła, że dzieci poznają technikę decoupage.
Cóż to była za radość dla mnie - że mogę się do czegoś przydać :)

Zdecydowałyśmy się na zdobienie sklejkowych zakładek do książek. W domu zagruntowałam drewienka, darowaliśmy sobie malowanie farbami bo czasu by nam nie starczyło.
Miałyśmy też kilka podkładek pod kubeczki, w razie gdyby dzieciom się spodobało i chciałyby coś więcej potworzyć. I okazało się, że owszem - było zainteresowanie :)

Powiem Wam, że zostałam powalona na łopatki! Tak pięknie szła im praca! To nawet ja tak precyzyjnie nie wykonałam swoich pierwszych rzeczy zdobionych decoupage. Brawa!








A poniżej praca mojego Synusia. Był razem ze mną na warsztatach i też tworzył. Praca z papierem ryżowym była łatwa i przyjemna.


Dziękuję organizatorkom obozu, że mogłam razem z Wami działać :) 

5 komentarzy:

  1. Świetna zabawa i zdobyte doświadczenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) I pomysł i wykonanie. Z dziećmi zawsze fajnie się pracuje bo są bardzo zaangażowane, a radość z dzielenia się pasją też się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Wielkie brawa za pomysł, odwagę i cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, super sprawa:). Aż chce się więcej:). Fajnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Sama chętnie bym chciała poznać te tajniki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)