czwartek, 18 lipca 2019

Letni czas.

W tym roku Klub Twórczych Mam zorganizował letnie wyzwanie dla każdego. I bardzo się z tego cieszę, bo lato w naszym wykonaniu jest już bardziej mobilne niż wiosna ;)

Zacznijmy od punktu 8.
8. Wybierz się na spacer.
Tradycyjnie jak co roku wybraliśmy się na spacerek po Koniakowie.


6. Zwiedź lokalne atrakcje.
Wpadliśmy do Bacówki.






Odwiedziliśmy też nowo otwarte Centrum koronki koniakowskiej.





Mural to połączenie koronek malowanych przez NeSpoon i mozaiki ceramicznej Justyny Łodzińskiej



9. Zrób domowe lody.
Świetny patent - serek waniliowy Rolmlecz mieszam albo z jogurtem naturalnym - tak jak na zdjęciu, albo dodaję zblendowane owoce - i mamy pyszne lody!


 49. Pokaż jak odpoczywasz w ogródku.
W tym roku odpoczywamy w trójkę - najmłodszy w wózku, starszak w piaskownicy/na rowerze/etc., a ja ich doglądam i nawet czasem uda się coś poczytać :D



53. Skoś trawnik.
Każdy mężczyzna ma swój sprzęt ;)




42. Wybierzcie się do lasu na jagody, poziomki, jeżyny i inne leśne owoce.
W tym roku słabo u nas z owocami, ale na skraju lasu udało się coś znaleźć :)




20. Rozsmakuj się w owocach lata.
Ale w ogródku trafiły się truskawki i maliny, borówka też będzie, ale do bez była sklepowa. I było pysznie... :)



25. Zbuduj zamek z piasku.
Ogrody zamkowe pełne róż... :D





16. Maluj kredą.
Tegoroczne odkrycie - kreda! 

Każdy skrawek do malowania zapełniony :)



Zachęcam Was do wzięcia udziału  w tej zabawie! Jest super!

3 komentarze:

  1. Fajnie, że i najmłodszy członek rodziny ma już swój udział we wsztstkim.
    Super kadry.
    W Koniakowie wieki nie byłam...
    I ogród zamkowy i malunki kredowe...cudne!
    Dziękujemy za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu świetne wyzwanie i cudną realizacja, aż pozazdrościłam ja to muszę poczekać na wnuki już :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)