piątek, 29 września 2017

Podaj dalej - wysłane.

W marcu (!!) do zabawy Podaj dalej zapisała się Beata i Teresa.
Całe szczęście, że jest rok czasu na wykonanie i posłanie upominku, bo jakoś tak robota mi nie idzie. Synu przestał spać w dzień, a nocne światło plus "padam na pyszczek" nie służy robótkom. Nakupiłam styropiankowych bombek, może na święta 2020 się wyrobię :P
Ale, ale  - zabawowe paczki wysłane!!

Światło jesienne nie służy zdjęciom, ale coś tam podglądniecie :)

Zestawy identyczne, tylko wzory serwetek różne.
Pudełko z sercem




Po zakładce


 Jest też herbatka, coś słodkiego, cebulki - jak nie w ogród, to w doniczkę i na parapet :)
 Plus oczywiście karteczka z podziękowaniem :)



 Mam nadzieję, że się spodoba :)

Brakuje mi blogowania, odwiedzania Was, a także robótkowania... Ech, może jeszcze jakoś rytm dnia się zmieni, albo poczekam aż Synu będzie starszy.... 

4 komentarze:

  1. bardzo ci dziękuję , skrzyneczka piękna , hiacynty w ogród wsadzę / nie mam różowych / jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu dziękuj serdecznie, prezencik wspaniały idealnie trafiłaś - dziękuję :)
    Synek szybko urośnie nawet się nie obejrzysz ;) Ja to już mogę napisać ole te dzieci szybko dorastają ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)