piątek, 6 kwietnia 2018

Kartki wielkanocne...

... i inne przygotowania do wiosny i świąt Wielkiej Nocy.

W Klubie Twórczych Mam trwa świetna zabawa, do której postanowiliśmy się przyłączyć. 

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/03/wiosenne-wyzwanie-cz1.html

 Mamy listę zadań do wykonania wraz z dziećmi :) Udało się nam z Synkiem już kilka punktów zrealizować :)

  Przygotuj koszyczek do święcenia z dzieciakami.








Wykonaj wielkanocny stroik.
Przynieście ze spaceru gałązki i wstawcie do wody. Wspólnie z dzieckiem codziennie podglądajcie kiedy rozwiną się pączki i listki.
Przynieśliśmy sobie gałęzie brzozy, forsycji i bazie. Włożone do wody puściły listki i kwiaty.





Tradycyjnie powstał też stroik z barankiem. 




Udekoruj z dziećmi wielkanocne jajka-pisanki.
U nas było nietypowo - mamy etap fascynacji plasteliną, więc skorzystałam z szablonów z bloga Moje dzieci kreatywnie.

 


Udekoruj okno wiosennie lub wielkanocnie.

  Stwórz recyklingową pracę z dzieckiem. Porozmawiaj o dbaniu o środowisko.
 Stwórz wiosenny wianek.

Nie wiem, czy tak można, ale tutaj za jednym zamachem spełniliśmy kilka punktów. Zainspirowana zdjęciem z portalu Pinterest, pomogłam Tomkowi zrobić wiosenny wianek z pudełka na jaja. Gotowy zawisnął w oknie :) 








 Zrób z jajek pyszne danie: sałatkę, jajka faszerowane, omlet... itp.

 Wiadomo, w święta jajek zjada się sporo. Syn pomagał przy obieraniu, niestety zapomniałam zrobić zdjęcie sałatce. 


  Przygotuj wielkanocne karteczki z życzeniami.
Tym razem, poza stemplami z ziemniaka, posłużyłam się też kolorowankami z internetu.  Razem kolorowaliśmy je farbkami.












6 komentarzy:

  1. Wspaniałą zabawa z maluszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna zabawa :) Fajnie, ze dołączyliście do wyzwania w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza współpraca REWELACYJNA!
    Oczywiście, że "myk" z wiankiem dozwolony :) pięknie Wam wszystko wyszło.
    Dziękujemy za wspólną zabawę z KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu jak kreatywnie super sprawa i te kartki wspaniałe przy okazji powstały :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu u Was miło i kreatywnie! Super! Bardzo cieszymy się, że jesteście z nami i zapraszamy do dalszej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze wspólne kartki wręcz poruszają! Piękne!

      Usuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)