poniedziałek, 14 maja 2018

Wiosenna zabawa z Klubem Twórczych Mam

Dalej bawimy się z Klubem Twórczych Mam

https://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2018/04/wiosenne-wyzwanie-dla-kazdego-cz-2.html


 



28. Powąchaj wiosenne kwiaty i spróbuj zapisać w pamięci ich zapach.
Kwiatów mamy w ogrodzie sporo, pochodziliśmy też po okolicznych polach :)







 

33. Zrób muffinki.
Syn uwielbia mi pomagać w kuchni.  Często coś pieczemy - na zdjęciach pyszne domowe misie i babeczki z bananami :)




 

38. Puszczaj bańki mydlane na świeżym powietrzu.
To jedna z ulubionych zabaw Synka. Mamy chyba ze 6 buteleczek z bańkami :D



10. Wybierz się na wiosenny spacer.
39. Zwiedzajcie pobliskie atrakcje turystyczne.
Zrobiliśmy sobie majówkowy spacer po Koniakowie, odwiedziliśmy zagrodę edukacyjną z małymi owieczkami - to jedno z tych miejsc, które odwiedzamy w roku kilka razy. Do tego sklep z oscypkami i góralskimi pamiątkami... :)



 Brama karpacka :)

 I mural z koronką koniakowską :)

 

41. Wybierzcie się na lody.
Często lody robimy w domu - kupiłam kiedyś maszynę w markecie i kręcimy własne lody, bez niepotrzebnej chemii. Tutaj mamy śmietankowe, pyszne!

 

44. Wybierzcie się na wieś. Może uda się Wam towarzyszyć przy sianokosach?
Jako że na wsi mieszkamy, z tym punktem nie ma problemu :) Tomek uwielbia życie "gospodarza" - na zdjęciu widać, że pomagał nam przy zakładaniu warzywnika. 


No i łąka z moiczkami, czyli mniszkami :)

 
45. Wybierzcie się na wycieczkę.
 3 maja wybraliśmy się na Górę Żar. Pogoda nam dopisała, załapaliśmy się na watę cukrową i balonika :)




 

10 komentarzy:

  1. Ciekawa zabawa:), super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie na bloga Twórczych Mam, dużo ciekawych wpisów mają :)

      Usuń
  2. Asiu świetna zabawa taka rozwijająca :) Ale masz przystojniaka uroczego- fajnie Cię widzieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa świetna bo podsuwa pomysły na wspólne spędzanie czasu :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. nie byłam jeszcze na górze żar i muszę się tam wybrać. Rany ale Tomek już duży i jaki pomocny, Mój to taki urwis, że nad niczym na 2 min nawet nie umie się skupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, u nas też to różnie bywa z tą współpracą ;)

      Usuń
  4. Maszyna do lodów, sama się muszę w taką zaoparzyć, a łąka z mniszkami, jak z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byliśmy na Majówkę w Koniakowie. Moje dziewczynki również głaskały owieczki w centrum pasterskim no i mamy zdjęcie pod tym samym muralem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za śliczną fotorelację.
    Dopiero niedawno trafiłam na stronę bacówki z Koniakowa...bo gdy tam byłam dobrych parę lat temu z mężem to chyba jeszcze nie funkcjonowała ;)
    Góra Żar to "nasz punkt" zawsze na trasie do rodziców męża...dzieciaki z powodzeniem nazywają kolejno mijane na trasie zapory oraz Górę Żar etc.
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna fotorelacja ze wspólnie spędzonego czasu :)) Muszę kiedyś odwiedzić tamte rejony Polski bo cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony mojemu wpisowi :)